You Have 1 Item in your Cart. Price is $199

Regeneracja czujników TPMS programowanie czujników tpms

  • Programowanie czujników TPMS
  • wgrywanie TPMS
  • sprzedaż czujników TPMS
  • regeneracja czujników TPMS

Masz nowe auto które wyjechało z fabryki po 2014 roku to wiesz że masz w nim zainstalowany w oponach czujnik ciśnienia powietrza TMPS. Jest to dyrektywa unijna europejskiej która nakazuje producentom samochodów montaż czujników. Jeśli nie jesteś pewny czy w kołach twojego auta najdują się czujki ciśnienia powietrza TMPS muożesz udać się do autoserwisu i poprosić o podłączenie samochód pod urządzenie diagnostyczne dzięki sygnałowi radiowemu zostaną one wykryte dzieki sprawnym sensorom. Jeśli masz w samochodzie wyżej wymienione czujnik TMPS, który uległ uszkodzeniu zapewne zauważysz zapaloną kontrolkę na desce rozdzielczej . Jeśli nosisz się z zamiarem wymiany opon z letnich na zimowe lub z zimowych na letnie możesz odwiedzić nasz warsztat nasi mechanicy znają się na tej technologii i zapewniamy że nie uszkodzą czujnik TPMS, i nie stracisz kilkuset złotych.

Producenci aut daja nam do wyboru dwie opcje: system pośredni TMPS lub system bezpośredni. Z dostępnych statystyk wynika że około 70% nowych samochodów osobowych zamontowanych jest w bezpośredni system TPMS a 30% w pośredni. Właściciele mogą indywidualnie zakupić i zamontować czujniki ciśnienia powietrza w oponach. Czym różnią się między sobą czujniki pośrednim TPMS, a bezpośrednim czujnik TMPS. System pośredni uważanych jest przez ekspertów za lepszy, tańszy i prostszy systemu monitoruje ciśnienie w oponie za pomocą czujników zamontowanych w abs który monitoruje obroty kół. Opony które mają mniejsze ciśnienie kręcą się szybciej od pozostałych kół.

System bezpośredni jest technologicznie bardziej zaawansowany a tym samym skomplikowany i łatwo go uszkodzić np. w trakcie sezonowej wymiany opon. Opisanie w najprostrzy sposób systemu bezpośredniego TPMS składa się on z modułu sterującego oraz z czterech czujników które po jednym zamontowane w każdym z kół. Czujniki zamontowane w kołach za pośrednictwem fal radiowych wysyłają informację o ciśnieniu powietrza do modułu, a ten w razie zbyt niskiego ciśnienia informuje kierowcę poprzez zapalenie kontroliki na desce rozdzielczej.