MOTOHURT

Wymiana klocków hamulcowych Porsche Warszawa

  • Cena wymiany klocków hamulcowych Porsche Warszawa Carrera 911, Panamera, Macan, Cayenne

Powód wizyty w naszym warsztacie samochodowym starte klocki hamulcowe

Stare klocki hamulcowe zostały zdemontowane

Przed montażem nowych klocków hamulcowych dokładnie zostają oczyszczone jarzma

Klocki hamulcowe które są wyeksploatowane, starte - wydłużają droge hamowania

Montujemy klocki hamulcowe: TRW, BOSCH, BREMBO, TEXTAR

Na życzenie klienta możemy zamówić klocki hamulcowe innej marki

wymiana klockow hamulcowych Porsche 911 Warszawa

wymiana klockow hamulcowych Porsche 911 Warszawa

wymiana klockow hamulcowych Porsche 911 Warszawa

wymiana klockow hamulcowych Porsche 911

wymiana klockow hamulcowych Porsche 911

wymiana klockow hamulcowych Porsche 911

wymiana klockow hamulcowych Porsche 911

wymiana klockow hamulcowych Porsche 911

wymiana klockow hamulcowych Porsche 911

wymiana klockow hamulcowych Porsche 911

wymiana klockow hamulcowych Porsche 911

Wymiana klocków hamulcowych Porsche Warszawa

 

  • Porsche 911 Pierwsza generacja... +

    Porsche 911 I zadebiutowało po raz pierwszy w 1964 roku.

    Pierwsze ślady 911 odnaleziono w szkicach wykonanych przez Ferdinanda "Ferry'ego" Porsche z 1959 roku. Porsche 911 miało być większe, mocniejsze i bardziej komfortowe od starszego brata modelu firmy - 356. Publicznie zaprezentowano nowy model w 1963 roku w trakcie Frankfurt Motor Show. Samochód zaprezentowany w trakcie targów zamiast silnika miał makietę, działająca jednostka napędowa został po raz pierwszy zamontowana w lutym 1964 roku.

    W pierwszej fazie projektu samochód został nazwany "Porsche 901" (zbudowano 82 sztuki pod takim oznaczeniem). Fabryka Peugeot miał wyłączne prawa do trzycyfrowej nazwy z cyfrą 0 w środku, po złożeniu protestu Porsche zmieniło 0 na 1 i tak powstał model na 911. Pierwszy samochód z linii zjechał we wrześniu 1964 roku natomiast pierwsze samochody trafiły na rynek Stanów Zjednoczonych Ameryki w lutym 1965 z ceną 6500 $.

    Pierwsza wersja 911 miała zamontowany chłodzony powietrzem silnik B6 o pojemności 1991 cm3 generujący moc 130 KM (96 kW). Silnik połączony był z 4- lub 5-biegową manualną skrzynią biegów. W samochodzie nominalnie były cztery miejsca siedzące, jednakże pasażerowie siedzący z tyłu mieli mało miejsca. W 1965 roku z taśmy zjechał ostatni model 356, mimo to wciąż występował popyt na samochód z silnikiem B4. Tego samego roku na rynku pojawił się model 912 pod nadwoziem znanym z 911 z zamontowanym silnik B4 1.6 tym samym jaki był w 356 (moc 91 KM (67 kW). W 1966 roku można było kupić wariant 911S o większej mocy 160 KM (118 kW). W 1967 roku poszerzono ofertę o wersję z nadwoziem typu targa.

    1967 rok to debiut wariantu 911T, użyto w nim silnika o mocy 110 KM (81 kW). Wersję z silnikiem o mocy 130 KM przemianowano na 911L. W ograniczonej do 20 sztuk serii powstał wyścigowy wariant 911R o mocy 210 KM (154 kW). W 1969 roku wprowadzono zmodernizowaną serię B. Rozstaw osi powiększono z 2211 do 2268 mm, miało to poprawić przyczepność samochodu w zakrętach. Nie zmieniła się przy tym długość nadwozia, tylną oś przesunięto bardziej w kierunku tyłu nadwozia. Wersje 911S i 911E otrzymały wtrysk paliwa. Równocześnie powstała wersja Sportomatic, która wyposażona była w 4-biegową półautomatyczną skrzynię biegów.

    W latach 1972-1973 grupa modeli pozostała bez zmian, zaczęto montować jednak większy silnik o pojemności 2341 cm3. Wersje 911E i 911S wyposażone były w mechaniczny wtrysk paliwa Bosch Kugelfischer. Wersja 911T zasilana była poprzez gaźnik, jednakże na rynku w Stanach Zjednoczonych Ameryki oraz w części rynku azjatyckiego Porsche z powodu normy emisji spalin musiało zastosować wtrysk mechaniczny. Od stycznia 1973 roku 911T na rynku północnoamerykańskim wyposażony był w nowy układ wtryskowy typu K-Jetronic. Pojazdy z większymi silnikami 2.4 dostały również nową skrzynię biegów (typ 915). Wariant 911S otrzymał subtelny spoiler na tylnej klapie.

    W 1974 roku zastosowano silnik o pojemności 2687 cm3 z modelu Carrera RS 2.7. Wystąpiły problemy z chłodzeniem, głównie w krajach o gorącym klimacie, gdyż powiększono pojemność z 2,4 do 2,7 l, ale nie zmodrnizowano układu chłodzenia. W 1977 roku pojawiło się 911 SC (Super Carrera), a jego silnik otrzymał pojemność 3,0 l i moc 180 KM. W 1983 roku Porsche pokazało pierwszy model 911 w wersji kabriolet.

    911 - 1 generacja

  • Porsche 911 Druga generacja... +

    Porsche 911 II zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 1974 roku.

    Samochód o kodzie fabrycznym 930 był tak naprawdę mocno zmodyfikowaną wersją swojego starszego brata, od którego odróżniał się m.in. usztywnioną karoserią, nowym, mocniejszym pasem przednim z zabudowanymi zderzakami, a także zmienionym wyglądem tyłu i również odmienionym kształtem zderzaków. Samochód produkowano w wielu wersjach wyposażeniowych, a także - podobnie jak pierwszą generację - również sprzedawano jako coupe, kabrioleta i targę.

    911-2

  • Porsche 911 Trzecia generacja... +

    Porsche 911 III został zaprezentowany po raz pierwszy w 1989 roku.

    W 1989 roku pojawił się typ 964 w wersji Carrera 4 (napęd na cztery koła) i Turbo (typ 965) zaś od 1990 roku do produkcji wszedł model Carrera 2 (z napędem na tylną oś). Carrery otrzymały silnik o pojemności 3.6 l i mocy 250 KM. Turbo, otrzymało silnik o tej samej pojemności (3.3 l), lecz moc wzrosła do 320 KM, a w 1993 roku do 360 KM, mając większy silnik o pojemności 3.6 l. Pod koniec 1992 roku pokazano wersję Speedster opartą na modelu 964 Carrera 2. Wyprodukowano ich tylko 925 sztuk.

    W roku 1990 zadebiutowała długo oczekiwana wersja turbo z chłodzonym cieczą silnikiem 3.3 l o mocy 320 KM. Napęd przekazywany był tylko na tylną oś. Wersję Turbo uznano najlepszym Porsche od czasu zaprezentowania modelu 959.

    Wersje

    • Carrera 2
    • Carrera 4
    • Cabrio
    • Targa
    • Speedster
    • Carrera RS
    • Carrera RS 3.8
    • Turbo (3.3)
    • Turbo (3.6)
    • Turbo S

    Dane techniczne

    Ogólne:

    • Zużycie paliwa: 13-25 l/100 km
    • Średnie zużycie paliwa: 15,3 l/100 km
    • Osiągi:

    • Prędkość maksymalna: 260 km/h / 270 km/h / 280 km/h / 290 km/h
    • Moc maksymalna: 184 kW / 191 kW / 235 kW / 265 kW / 280 kW
    • Moc maksymalna: (250 KM) / (260 KM) / (320 KM) / (360 KM) / (381 KM)
    • Maksymalny moment: 480 Nm przy 3900 obr./min
    • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s / 5,3 s / 5,0 s / 4,7 s / 4,5 s

    911-3

  • Porsche 911 Czwarta generacja... +

    Porsche 911 IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1993 roku.

    Model 993 zyskał bardziej opływowe nadwozie, wzmocniony silnik, efektywniejsze hamulce i innowacyjny napęd na 4 koła, który został po raz pierwszy użyty w wersji Turbo. Najbardziej rzucającą się zmianą w wyglądzie są pochylone przednie reflektory, nawiązujące wyglądem do modelu 959. Seria 993 była ostatnią linią modeli z silnikiem chłodzonym powietrzem. Również model 911 Turbo chłodzony był tradycyjnie - powietrzem. Według koneserów była to ostatnia seria samochodów mających wspólne cechy z do modelami 911.

    Zastosowano w nim silnik o pojemności 3.6 l o mocy 272 KM, a od 1996 roku 285 KM. Wersja Turbo (Typ 993) osiągała 408 KM z silnika 3.6 l, 100 km/h osiągała w 4,3 s, maksymalny moment obrotowy wynosił 540 Nm przy 4500 obr./min. W specjalnej wersji Turbo S (ostatniej 911 chłodzonej powietrzem) uzyskano moc 424 KM. To pierwsza 911, która oferuje podwójne turbodoładowanie. W ofercie znalazły się również dwa tylnonapędowe modele wyczynowe. Pierwszy z nich to 911 GT3 z wolnossącym silnikiem 3600 cm3 i mocy 360 KM a drugi to 911 GT2 z turbodoładowanym silnikiem o mocy 430 KM. Na chwilę, można było nabyć wersję Evo, o mocy 550 KM. Oba modele posiadały sześciobiegowe skrzynie manualne i napęd na tylną oś.

    Wersje

    • Carrera 2
    • Carrera 4
    • Cabrio
    • Targa
    • Speedster
    • Carrera RS
    • Carrera RS 3.8
    • Turbo (3.3)
    • Turbo (3.6)
    • Turbo S

    Dane techniczne

    Ogólne:

    • Zużycie paliwa: 13-25 l/100 km
    • Średnie zużycie paliwa: 15,3 l/100 km
    • Osiągi:

    • Prędkość maksymalna: 260 km/h / 270 km/h / 280 km/h / 290 km/h
    • Moc maksymalna: 184 kW / 191 kW / 235 kW / 265 kW / 280 kW
    • Moc maksymalna: (250 KM) / (260 KM) / (320 KM) / (360 KM) / (381 KM)
    • Maksymalny moment: 480 Nm przy 3900 obr./min
    • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s / 5,3 s / 5,0 s / 4,7 s / 4,5 s

    911-4

  • Porsche 911 Piąta generacja... +

    Porsche 911 V zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 1997.

    Pojazd pokazano podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1997 roku. Model 996 otrzymał bardziej opływowe nadwozie, oraz nowe charakterystyczne lampy zintegrowane z kierunkowskazami, wzmocniony silnik, lepsze i efektywniejsze hamulce. Zmodernizowany i udoskonalony napęd na 4 koła.

    Bazowe modele Carrera i Carrera 4 otrzymały nowy, chłodzony cieczą silnik sześciocylindrowy w układzie bokser, usytuowany z tyłu, o pojemności 3.4 l i mocy 300 KM oraz w wersjach S o pojemności 3.6 l 320 KM. Wersję turbo (AWD) pokazano we wrześniu 1999 roku. Osiągała ona moc 420 KM w wersji Turbo i 450 KM w wersji Turbo S. W ofercie sprzedaży znalazły się także dwa tylnonapędowe modele wyczynowe. Pierwszy z nich to 911 GT3 z silnikiem 3.6 l i mocy 381 KM a drugi to 911 GT2 z turbodoładowanym silnikiem o mocy 462 KM. Oba wyżej wymienione modele posiadały wyłącznie w sześciobiegowe skrzynie manualne.

    W 1999 roku przeprowadzono ogólnoświatowy sondaż na najlepszy samochód stulecia Porsche 911 zajęło 5 miejsce. W pierwszej piątce znalazł się także VW Typ 1, przodek modeli 356 i 911. Porsche 911 to jeden z najstarszych wciąż produkowanych sportowych samochodów, do 50-lecia istnienia w 2013 roku sprzedano 820 000 egzemplarzy.

    Charakterystyka modeli

    911 Carrera / 911 Carrera S (1998-2005) Podstawowy model 911 oznaczony symbolem Carrera posiadał silnik 3,4 l o mocy 300 KM. Nie posiadał turbdoładowania. W standardzie była manualna 6 biegowa skrzynia. Była opcja w której można było kupić 5 stopniową automatyczną skrzynię typy Tiptronic. W dalszych latach produkcji moc wzrosła do 235 kW / 320 KM.

    911 Carrera 4 / 911 Carrera 4 S (1998-2005)

    Bliźniacza Carrera wyposażona w napęd 4x4 wyposażony w ten sam silnik 3,4 l o mocy 300 KM lub 320 KM. Przyśpieszenia, osiągi oraz prędkość maksymalna pozostawała na zbliżonym poziomie choć masa auta wzrosła o prawie 50 kg.

    911 GT3 / 911 GT3 RS (1999-2006)

    Wyczynowa wersja 911 GT3 posiadał silnik o wysokoobrotowej charakterystyce. Ta wersja nie posiadała doładowania i w zależności od lat produkcji moc wahała się od 265 kW / 360 KM do 280 kW / 380 KM. Wersja GT3 była lżejsza w stosunku do innych wersji tego modelu. W przypadku wersji Turbo masa była mniejsza o ok. 200 kg na korzyść GT3 dzięki czemu auto gotowe do jazdy nie przekraczało 1350 kg. W klasie samochodów sportowych największym konkurentem był Ferrari 360 Modena.

    911 Turbo / Turbo S (1999-2006)

    Określana jako topowa wersja 911. Prawie od początku pojawienia się tego modelu na wyposażeniu był silnik z doładowaniem. W tej kwestii jest to delikatnie zmodyfikowany silnik z poprzednika o pojemności 3,6 l i 420 KM w wersji Turbo oraz 450 KM w wersji Turbo S, która zadebiutowała na rynku kilka lat później.

    911 GT2 (1999-2006)

    Ten wariant (GT2) istnieje od 1993 roku, kiedy zaczęto produkować model 993. Bazujący na modelu Turbo. Usunięto zbędną elektronikę, wykorzystano prostszy w obsłudze napęd na koła tylne oraz zmieniono układ dolotowy, dzięki któremu podniesiono moc. Część elementów wykonano z aluminium i kevlaru. Bazowym silnikiem tego modelu była jednostka 3,.6 l o mocy 345 kW / 462 KM, jednak w dalszym okresie została poddana modyfikacji i osiągnęła moc ok. 355 kW / 483 KM.

    911 GT1 Evo (1998)

    Ekstremalna wersja szosowa 996. Ten model został zaprojektowany w 1998 roku, jako następca modelu Porsche GT1 z 1996 z napędem na koła tylne i dzięki zaaplikowaniu turbodoładowania rozwija moc 544 KM z 3,2 l pojemności. Silnik był bardzo zaawansowany technologicznie i posiadał specyfikację wyścigową. Całe nadwozie zostało wykonane z kevlaru dzięki temu masę własną pojazdu obniżono do 1250 kg. Do hamowania pojazdu wykorzystano tarcze hamulcowe ceramiczne.

    911-5

  • Porsche 911 Szósta generacja... +

    Porsche 911 VI pokazano światu po raz pierwszy w 2004 roku.

    W 2004 roku odbyła się prezentacja modelu o kodzie fabrycznym '997 w trakcie targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2004 roku. W tej wersji zmodernizowano przednią i tylną część nadwozia. Powrócono do owalnych kształtów reflektorów tych z modeli lat 90., a tylne błotniki poszerzono nadając autu bardziej agresywną sportową sylwetkę. Zmodernizowano również silnik, którego pojemność wynosi 3.6 l i moc 325 KM w wersjach Carrera i Carrera 4, oraz 3.8 l i moc 355 KM w wersjach Carrera S i Carrera 4S.

    W roku 2005 w konkursie na Światowy Samochód Roku 3. ten model Porsche zajął 3 pozycję (za Audi A6 C6 i Volvo S40/V50).

    Charakterystyka modeli

    911 Carrera / 911 Carrera 4 / 911 Targa 4

    Podstawowy model 911 oznaczono symbolem Carrera posiadał silnik 3.6L o mocy 239 kW/325 KM (254 kW/345 KM dla wersji po liftingu przeprowadzonym w 2009 roku). Silnik nie posiada doładowania. W standardzie oferowana jest manualna skrzynia o 6 przełożeniach. W opcji można również zamówić 5 stopniową automatyczną skrzynię typu tiptronic lub Porsche Doppelkupplung (PDK). Podstawowa wersja Carrera ma napęd na tylną oś; Carrera 4 - napęd 4x4.

    911 Carrera S / 911 Carrera 4S / 911 Targa 4S

    Ta sama Carrera wyposażona w ten sam silnik jednak o powiększonej pojemności 3.8L o mocy 355 KM lub 381 KM. Model Carrera S ma napęd na tylną oś, Carrera 4S - napęd 4x4.

    911 GT3 / 911 GT3 RS

    Wyczynowa wersja 911 GT3 ma zamontowany silnik o wysokoobrotowej charakterystyce. Ta wersja jest pozbawiona doładowania, silnik to dalsze rozwinięcie jednostki z modelu 996 tym razem moc wynosi 305 kW / 415 KM (320 kW/435 KM dla wersji po liftingu przeprowadzonym w 2009 roku). W wersji GT3 zmniejszono masę w porównaniu do innych wersji tego modelu dzięki braku turbodoładowania, napędu na 4 koła (ten model ma napęd na tył) i arcyskromny w wewnątrz pojazdu bez systemu audio. W wersji GT3 RS jeszcze bardziej zmniejszono masę. Jego bezpośrednim konkurentem jest Ferrari F430 Scuderia.

    911 Turbo

    Czołowa wersja 911. Świetnie wyposażona, zamontowano w niej turbosprężarkę o zmiennej charakterystyce działania. Jest to już III generacja posiadająca silnik z dwiema turbosprężarkami, których funkcją jest zminimalizować efekt turbodziury tak obecny we wcześniejszych odmianach np. 964. Najnowszy model wykorzystuje silnik starszego brata modelu 996. W tym wypadku jest to delikatnie zmodernizowany silnik o tej samej pojemności 3.6L. Moc została podniesiona o 60 KM. Nowe Porsche 911 (997) Turbo osiąga teraz 353 kW / 480 KM (368 kW/500 KM dla wersji po Face liftingu przeprowadzonym pod koniec 2009 roku). 911 Turbo ma napęd 4x4.

    911 GT2

    Agresywniejsza wersja modelu 911 GT3. Ten wariant (GT2) istnieje od 1993 roku, kiedy to z linii produkcyjnej zjechał model 993. Bazuje na modelu Turbo, a silnik jest doładowany dwiema turbosprężarkami, tak jak w modelu Turbo. Niektóre elementy wykonane są z lekkiego aluminium i kevlaru. Podstawowym silnikiem tego modelu jest jednostka 3.6L o mocy 390 kW / 530 KM. GT 2 ma napęd na tylne koła.

    911-6

    Koszt wymiany klocków hamulcowych Porsche

    Montujemy klocki hamulcowe: TRW,

    BOSCH

    , BREMBO, TEXTAR

  • Porsche 911 Siódma generacja... +

    Porsche 911 VII zostało pokazane po raz pierwszy w 2011 roku.

    Pojazd pierwszy raz można było podziwiać podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie 15 września 2011 roku. Porsche 911 dostępne było w wersjach: 911 Carrera, 911 Carrera S, 911 Carrera Cabriolet, 911 Carrera S Cabriolet, 911 Carrera 4 (napęd na 4 koła), 911 Carrera 4S, 911 Carrera 4 Cabriolet, 911 Carrera 4S Cabriolet i 911 GT3. Jako ostatnie, do grupy dołączono wersje 911 Turbo Cabriolet i 911 Turbo S Cabriolet. Modele te pokazano po raz pierwszy we wrześniu 2013 roku.

    Porsche 911 (991) GT3 to zmodernizowana i silniejsza wersja Carrery. Samochód ma pod maską silnik typu boxer o pojemności 3.8 l, który produkuje 475 KM. Przyspiesza do 100 km/h w 3,5 s i rozpędza się do 315 km/h.

    W 2013 roku firma ogłosiła, że chce uczcić złoty jubileusz i ma w planach wyprukować dokładnie 1963 egzemplarze specjalnej edycji Porsche 911 Carrera S. Samochód został zaprezentowany gościom na Salonie Samochodowym we Frankfurcie we wrześniu 2013 (w tym samym miejscu debiutował pierwszy model 911 w 1963 roku). Także w 2013 roku Porsche stworzyło specjalną wersję, która ma uczcić 5 milionów fanów marki na Facebooku.

    W styczniu 2014 roku na salonie NAIAS w Detroit Porsche zaprezentowało 911 w wersji Targa (dwie odmiany napędowe 4 i 4S, a więc wyłącznie z napędem na obie osie), czyli ze zdejmowaną częścią dachu znajdującą się nad fotelami. Samochód nawiązuje do klasycznego Porsche 911 Targa z 1965 roku, z tą różnicą, że dach składany jest automatycznie (chowa się pod podnoszoną tylną szybą).

    Rok później, w styczniu 2015 roku debiutowało 911 Targa 4 GTS. To najmocniejsza odmiana tej wersji nadwoziowej. Samochód posiada napęd wszystkich kół i silnik o mocy 430 KM.

    Porsche opracowało też ekstremalną odmianą GT3 RS, która jest napędzana motorem o pojemności 4,0 l współpracującym z 7-stopniową przekładnią PDK. GT3 RS posiada moc 500 KM i moment obrotowy 460 Nm[43].

    W 2012 roku samochód zdobył tytuł World Performance Car of the Year.

    We wrześniu 2015 roku na salonie we Frankfurcie zaprezentowano wersję po liftingu. Poza zmianami stylistycznymi w samochodzie pojawił się nowy silnik - jest to trzylitrowy, podwójnie doładowany boxer o sześciu cylindrach. W podstawowej wersji motor rozwija 370 KM i 450 Nm. Carrera S może pochwalić się mocą 420 KM i maksymalnym momentem obrotowym 500 Nm (20 KM i 60 Nm więcej w stosunku do poprzednika).

    Pod koniec 2017 roku Porsche zaprezentowało nowy wariant 911, oznaczony literką T. Auto opracowano z myślą o motoryzacyjnych purystach. Inspiracją dla nowej wersji było legendarne 911 T z 1968 roku. Współczesny model napędza 3-litrowy silnik twin-turbo, z którego inżynierowie zdołali wykrzesać 370 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka współpracuje z 7-biegową skrzynią ręczną lub automatem PDK o tej samej liczbie przełożeń. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 4,5 s lub 4,2 s (w przypadku PDK), a prędkość maksymalna wynosi 293 km/h. Wyposażenie standardowe obejmuje sportowy mechanizm różnicowy, a także sportowe zawieszenie PASM. W stosunku do bazowej wersji, 911 T pozbawione zostało m.in. materiałów izolacyjnych, co pozwoliło na redukcję masy do 1425 kg. Ceny katalogowe w Polsce w momencie debiutu rozpoczynały się od 536 115 zł.

    Montujemy klocki hamulcowe: TRW,

    BOSCH

    , BREMBO, TEXTAR

    911-7

    Wymiana klocków hamulcowych Porsche Warszawa cena

  • Porsche 911 Ósma generacja... +

    Porsche 911 VIII zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 2018 roku.

    Ósma generacja flagowego modelu Porsche otrzymała kod fabryczny 992 i została zaprezentowana po raz pierwszy w listopadzie 2018 roku na Los Angeles Auto Show. Samochód poraz kolejny zachował ewolucyjny kierunek zmian, stając się zarazem zbudowaną od podstaw zupełnie nową konstrukcją. Samochód wydłużono i poszerzono, oraz zmnieszono jego wysokość. Rozstaw osi jest identyczny oraz stylistyka pasa przedniego. Przebudowano tył, który stał się masywniejszy i bardziej muskularny. Samochód posiada wielki świetlny pas, nawiązując w ten sposób do innych nowych modeli marki.

    W środku samochodu pojawił się designerski kokpit, osadzone niżej nawiewy, duży ekran dotykowy dodaje efektu i elegancji centralnej konsoli oraz masywniejszy tunel środkowy, na którym znajdują się różne przyciski do sterowania funkcjami samochodu jak np. trybami jazdy.

    Sprzedaż ósmego wcielenia 911 ruszyła w Polsce na początku 2019 roku. Oferta modelowa i nadwoziowa 911 będzie się sukcesywnie rozrastać z kolejnymi miesiącami produkcji o takie warianty, jak Targa, GT2 czy GT3.

    Montujemy klocki hamulcowe: TRW,

    BOSCH

    , BREMBO, TEXTAR

    911-8

    Wymiana klocków hamulcowych Porsche Warszawa

  • Porsche Panamera pierwsza generacja... +

    Porsche Panamera - samochód osobowy klasy premium produkowany przez niemiecką fabrykę pod marką Porsche od 2009 roku. Od 2016 roku produkowana jest druga generacja pojazdu.

    Porsche Panamera I zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 2009 roku.

    Pierwsza generacja Panamery oznaczona symbolem 970 została zaprezentowana podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Szanghaju w 2009 roku. Nazwa samochodu podobnie jak Porsche Carrera pochodzi od nazwy legendarnego wyścigu La Carrera Panamericana który był rozgrywany na autostradzie biegnącej od Gwatemali, aż do granicy Amerykańsko-Meksykańskiej. Auto powstało w wyniku zwiększającego się popytu czterodrzwiowymi limuzynami o sportowej charkterystyce nadwozia z silnikami o znacznej mocy, tzw. "czterodrzwiowymi coupe". Samochód jest mocno spokrewniony z powstałym pod koniec lat 80. XX wieku prototypem Porsche 989, który tak naprawde był czterodrzwiową wersją Porsche 911. Panamera była odpowiedzią w 2009 roku jako konkurencja dla takich aut jak: Aston Martin Rapide, Mercedes-Benz CLS, Maserati Quattroporte, oraz będących także na etapie prototypów innych podobnych samochodów (studyjne wersje luksusowych, czterodrzwiowych samochodów sportowych Lamborghini Estoque, BMW Concept CS (mający stać się w niedalekiej przyszłości nową serią 8). Panamera może posiadać silnik montowany w terenowym Cayenne: 3,6 V6 o mocy 300 KM oraz 4,8 V8 w trzech wersjach o mocy 400 KM, 500 KM i 550 KM (dwa ostatnie posiadają turbo doładowanie). Na rynku jest także hybrydowa wersja Panamery z 3-litrowym silnikiem benzynowym z kompresorem połączonym z silnikiem elektrycznym, co w sumie daje moc 380 KM. W 2011 roku wprowadzono również wersję diesel z 250-konną jednostką 3.0 TDI montowaną do wielu aut z grupy Volkswagen. Identycznie, jak w modelu Cayenne, silniki montowane są z przodu, napęd natomiast przekazywany jest na tylną oś lub na dwie osie. Można kupić także wersja z silnikiem benzynowym 3.0 o mocy 420 KM.

    W trakcie Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Paryżu w 2012 roku przedstawiono odmianę kombi pod nazwą Sport Turismo. W tym samym roku z linii produkcyjnej zjechała wersja Platinium Edition ze słabszym silnikiem V6 oraz bogatym wyposażeniem. Jest to specjalna wersja w której znajdują się w które skupiono podstawowe wersje Panamery do jednej specjalnej "wypasionej" wersji. Auto posiada kilka charakterystycznych elementów z Panamery Turbo m.in. w 19-calowe koła z Panamery Turbo oraz dolną część lusterek bocznych oraz kratki odpowietrznika, a także reflektory biksenonowe, asystenta parkowania.

    W 2013 roku samochód przeszedł face lifting. Wizualnie w samochodzie zmieniły się m.in. zderzaki i reflektory z lampami LED. Jednak rewolucja zodtała dokonana pod maską.

    W listopadzie 2013 roku pokazano najmocniejszą w historii wersję Panamery. Poliftingowe Panamera Turbo S posiada silnik 4.8V8 o mocy 570 KM. Auto przyspiesza do 100 km/h w 3,8 s oraz osiąga prędkość 310 km/h. Panamera Turbo S występuje w wersji Executive z wydłużonym o 15 cm rozstawem osi.

    W listopadzie 2014 roku miała swój debiut najbardziej luksusowa wersja modelu Panamera Exclusive. Pojazd oparto na Panamerze Turbo S Executive w wersji z długim rozstawem osi z jednostką napędową z turbodoładowanym 570-konnym silnikiem benzynowy. Auto charakteryzuje się szczególnie luksusową stylistyką wykończeń. We wnętrzu samochodu znaleźć możemy m.in. wysokogatunkową skórę oraz wysokiej klasy system multimedialny.

    Silniki

    Benzynowe:

    3.0 V6 420 KM

    3.6 V6 300 KM (261 km/h) - Panamera i Panamera 4

    4.8 V8 400 KM (285 km/h) - Panamera S i 4S

    4.8 V8 430 KM - Panamera GTS

    4.8 V8 twin turbo 500 KM (303 km/h) - Panamera Turbo

    4.8 V8 twin turbo 550 KM (306 km/h) - Panamera Turbo S

    Diesla:

    3.0 V6 turbodiesel 250 KM (242 km/h) - Panamera Diesel

    3.0 V6 turbodiesel 300 KM (259 km/h) - Panamera Diesel

    Hybrydowe:

    3.0 V6 333 KM (270 km/h) + elektryczny 47 KM = 380 KM - Panamera S Hybrid

    3.0 V6 333 KM (270 km/h) + elektryczny 95 KM = 416 KM - Panamera S E-Hybrid

    Wersje pojazdu:

    Panamera

    Platinum Edition

    Diesel - produkowany od maja 2011 roku: auto wykorzystuje ten sam silnik Diesla co Porsche Cayenne

    Diesel Platinum Edition

    4

    4 Platinum Edition

    S

    4S

    S Hybrid - produkowany od lutego 2011 roku

    S E-Hybrid - premiera w 2013 roku (silnik 416 KM + silnik elektryczny 95 KM)

    GTS

    Turbo

    Turbo S

    Exclusive

    Panamera I

    Montujemy klocki hamulcowe: TRW,

    BOSCH

    , BREMBO, TEXTAR

    Jakie klocki hamulcowe do Porsche Warszawa

  • Porsche Panamera druga generacja... +

    Porsche Panamera II została zaprezentowana po raz pierwszy w 2016 roku.

    Druga generacja Panamery oznaczona symbolem 971 miała swoją premierę w połowie 2016 roku, a polska premiera modelu odbyła się w październiku. Nowa Panamera została opoarta o zupełnie nowy projekt. Auto jest większe w porównaniu do poprzednika: jest o 35 mm dłuższe, 5 mm szersze i 5 mm wyższe, a rozstaw osi zwiększył się o 30 mm. Sama stylistyka nadwozia bardziej nawiązuje do linii modelu 911. W drugiej generacji Panamery Porsche skoncentrowali się na poprawie właściwości jezdnych. W samochodzie zainstalowano nowatorski system o nazwie Porsche 4D Chassis Control, kontrolujący i synchronizujący pracę wszystkich układów wpływających na dynamikę jazdy. Dzięki temu samochód można precyzyjniej prowdzić. Najmocniejsza wersja Porsche Panamery (Turbo) pokonała okrążenie słynnego toru Nurburgring w czasie 7 min i 38 s (o 14 s szybciej od pierwszej generacji modelu), dzięki temu wynikowi, jest to drugi najszybszym luksusowy sedanem na świecie.

    W marcu 2017 roku na Geneva Motor Show miała premierę wersja kombi będącą seryjną interpretacją prototypu Porsche Sport Turismo Concept. Jest to pierwszy model z takim nadwoziem w historii Porsche.

    Panamera II

  • Porsche Cayenne pierwsza generacja... +

    Porsche Cayenne I zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 2002 roku.

    Cayenne zbudowano dzieki kooperacji z Grupą Volkswagena, w której Porsche posiadało w tamtym czasie większościowe udziały, w ramach wspólnego dodania do swoich ofert luksusowych aut sportowo-użytkowych klasy premium. Volkswagen włożył w projekt swoją platformę E, na której powstał Volkswagen Touareg, zaś dłuższa wersja tej płyty była wykożystywana przez firmę Audi będącej także w kooperacji z Grupą Volkswagena do stworzenia Audi Q7. Koncepcja auta jak i nadwozie wywołują wśród fanów Porsche spore kontrowersje.

    Samochód I generacji zaprezentowano w 2002 roku. Na początku samochód proponowano jedynie w dwóch wersjach: Cayenne S z silnikiem V8 po pojemności 4,5 l i mocy 340 KM oraz wersja z turbodoładowaniem Cayenne Turbo o mocy 450 KM. Pod koniec 2003 roku do oferty dodano podstawową jednostkę napędowa pochodząca od Volkswagena, mianowicie 3.2 VR6 o mocy 250 KM. W 2006 roku zadebiutowała topowa wersja Cayenne - Turbo S o mocy 521 KM. Cayenne przeszło face lifting w 2007 roku. Dokonano wielu modyfikacji nadwozia oraz w różnych wersjach silników. Wszystkie jednostki dostały bezpośredni wtrysk paliwa, a to przełożyło się na większą mocy oraz mniejsze zuzycie paliwa. Bazowa jednostka miała od tej chwili pojemność 3,6 l i moc 290 KM, natomiast w wersjach S i Turbo pojemność została zwiększona do 4,8 l, moc wynosiła odpowiednio 385 i 500 KM. Na początku 2008 roku wypełniono lukę pomiędzy wersją S, a Turbo wprowadzjąc Cayenne GTS. Samochód został uzbrojony w silnik o pojemności 4,8 l dysponujący mocą 405 KM oraz momentem obrotowym 500 Nm (takim samym jak Cayenne S). GTS posiada stylizaję identyczną jak Porsche Turbo. Nowa jednostka Cayenne Turbo S została wprowadzona na rynek w sierpniu 2008 roku, silnik ma pojemność 4,8 l i moc 550 KM oraz 750 Nm momentu obrotowego. Od lutego 2009 roku Cayenne można było kupić z silnikiem Diesla. Od początku Cayenne standardowo posiadało wiele układów kontroli i stabilizacji jazdy oraz pneumatyczne, regulowane, 5-stopniowe zawieszenie (prześwit od 157mm do 273mm) wraz z układem PASM - systemem elektronicznej kontroli sił tłumienia amortyzatorów.

    Napęd

    Cała grupa Prsche Cayenne z turbodoładowanymi silnikami osiąga bardzo dobre wyniki w tej klasie samochodów. Przyspiesza od 0-100 km/h w czasie podobnym, jak Porsche Boxster (ok. 5,1 s). Po za tym perfekcyjnie prowadzi się, jak na ciężkiego SUV-a.

    We wszystkich Cayenne fabrycznie montowane są aluminiowe felgi w rozmiarach od 17 do 21 cali. Opony całoroczne montowane są do felg 17 i 18 calowych. Do większych felg montowane są tylko sportowe opony niskoprofilowe. Samochód posiada standardowy napęd na cztery koła oraz ręcznie blokowany centralny dyferencjał wzdłużny i poprzeczny. W opcji jest możliwość zamontowania mechanizmu blokady tylnego dyferencjału. Maksymalny prześwit Cayenne to 272 mm.

    Cayenne Turbo S

    W trakcie wystawy samochodowej w Los Angeles w 2006 roku Porsche pochwalił się najmocniejszą wersją Cayenne - Cayenne Turbo S z silnikiem o mocy 520 KM, by móc konkurować z Mercedesem ML 63 AMG. Cayenne Turbo S jest drugim pod względem mocy samochodem Porsche wyprodukowanym na drogi publiczne, zaraz po Porsche Carrera GT i rozpędza się do 100 km/h szybciej niż Porsche Cayman S. Turbo S wyposażono w 20-calowe felgi, ogromne tarcze hamulcowe oraz skalibrowane zawieszenie, które automatycznie obniża się o 27 mm przy prędkości 125 km/h i o kolejnych 11 mm przy prędkości 210 km/h. Aktualna wersja Turbo S ma moc 550 KM i 750 Nm. Do 100 km/h, przyspiesza w 4,8 s i może rozpędzić się do prędkości 280 km/h.

    Silnik Diesla

    W lutym 2009 roku do ofery został wprowadzony silnik wysokoprężny. Jednostka ta pochodzi z gamy Grupy Volkswagena. Jest to 3-litrowy silnik o mocy 240 KM i maksymalnym momencie obrotowym 550 Nm. Cayenne Diesel jest oferowane wyłącznie z sekwencyjną automatyczną skrzynią biegów - Tiptronic S. Jest to pierwsze w historii auto marki Porsche, w którym montowany jest silnik Diesla. Od tyłu można go odróżnić po czarnym emblemacie modelu. Auto rozwija prędkość do 230 km/h.

    Napęd hybrydowy

    Na targach samochodowych IAA 2005 Porsche zapowiedziało produkcję Cayenne z napędem hybrydowym jeszcze przed 2010 roku. Michael Winkler, szef australijskiej filii Porsche zapowiedział, iż Cayenne Hybrid będzie dostępny w Australii w 2009 roku a hybrydowy system będzie działał ze wszystkimi wersjami silnikowymi Cayenne.

    Rekordy

    Cayenne może jechać z przyczepą 214 km/h, jest rekordzistą w prędkości maksymalnej SUV.

    Podwozie

    Zawieszenie przednie: podwójny wahacz poprzeczny, zawieszenie pneumatyczne, stabilizator

    Zawieszenie tylne: podwójny wahacz poprzeczny, zawieszenie pneumatyczne, stabilizator

    Hamulce przód/tył: tarczowe-wentylowane/tarczowe-wentylowane

    ABS

    System zarządzania trakcją (PTM)

    System zarządzania stabilizacją (PSM)

    Regulacja poślizgu napędu (ASR)

    Automatyczny hamulcowy mechanizm różnicowy (ABD)

    Regulacja momentu poślizgu (MSR)

    Hill Holder

    Tryb jazdy: High Range, Low Range

    Tryby PASM: Comfort, Normal, Sport

    Montujemy klocki hamulcowe: TRW,

    BOSCH

    , BREMBO, TEXTAR

    Cayenne I

    Wymiana klocków hamulcowych w Porsche Warszawa

  • Porsche Cayenne druga generacja... +

    Porsche Cayenne II zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 2002 roku.

    Porsche Cayenne II zostało zaprezentowane w 2010 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.

    Samochód podobnie jak pierwsza generacja powstał na tej samej płycie podłogowej co II generacja Volkswagena Touarega. Cayenne oferowany jest w sześciu wersjach silnikowych. Dostępne są trzy jednostki benzynowe, dwa silniki Diesla oraz wersja hybrydowa z silnikiem benzynowym o mocy 333 KM wspieranym przez 47-konny silnik elektryczny. Napęd przenoszony jest na cztery koła za pośrednictwem 6-biegowej manualnej (tylko silnik 3.6) lub 8-biegowej skrzyni automatycznej Tiptronic S.

    W lipcu 2014 roku model Cayenne został poddany delikatnemu liftingowi. Zmiany objęły głównie kształt zderzaków (większe wloty powietrza) oraz pokrywy maski, tylną klapę, oraz reflektory biksenonowe wraz z czteropunktowym oświetleniem LED od jazdy dziennej (standardowo montowane w modelu bazowym i S). W wersji Turbo oświetlenie LED-owej standardowo wyposażone jest w system Porsche Dynamic Light System (PDLS). Końcówki układu wydechowego wbudowano w tylny zderzak. We wnętrzu pojazdu zmieniono m.in. wielofunkcyjną sportową kierownicę z łopatkami zmiany biegów. Benzynowy silnik V8 o pojemności 4.8 l zastąpiony został nowym, podwójnie doładowanym silnikiem V6 o pojemności 3.6 l. Nowa jednostka rozwija moc 420 KM i maksymalny moment obrotowy 550 Nm. Cayenne w tej odmianie rozpędza się do 100 km/h w 5,5 s (o 0,4 s szybciej niż w przypadku starego V8) i osiąga prędkość maksymalną 259 km/h[2]. Wraz z modernizacją pojazdu wprowadzono na rynek wersję S E-Hybrid, która wyposażona jest w możliwość ładowania akumulatorów z gniazdka (plug-in). Pojazd został wyposażony w litowo-jonowy akumulator trakcyjny 10,9 kWh, który w trybie elektrycznym zapewnia zasięg od 18 do 36 km. W stosunku do poprzednika - odmiany S Hybrid; zwiększono moc silnika elektrycznego z 47 do 95 KM, który współpracuje z benzynowym silnikiem V6 o pojemności 3 l i mocy 333 KM. Łączna moc obu układów wynosi 416 KM.

    W listopadzie 2014 roku Porsche zaprezentowało odświeżony model Cayenne GTS. Auto ma zapożyczony z modelu Cayenne Turbo pas przedni z dużymi wlotami powietrza, poszerzone nadkola i progi oraz 20-calowe felgi RS Spyder. Pod maską pracuje podwójnie doładowany silnik w układzie V6, pojemności 3.6 l i mocy 440 KM i 600 Nm. Samochód osiąga 100 km/h w 5,2 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 262 km/h.

    W styczniu 2015 roku, na salonie w Detroit, Porsche zaprezentowało odświeżony topowy model - Cayenne Turbo S. Samochód napędzany jest zmodyfikowanym silnikiem V8 o pojemności 4,8 l. Jednostka rozwija 570 KM i aż 800 Nm (o 20 KM i 50 Nm więcej od poprzednika). Dzięki temu sprint do 100 km/h zajmuje autu 4,1 s. (o 0,4 s. szybciej niż do tej pory). Po raz pierwszy w historii modelu zastosowano ceramiczne tarcze hamulcowe współpracujące z 10-tłoczkowymi zaciskami (przy przedniej osi).

    Wersje:

    GTS

    Platinum Edition

    Montujemy klocki hamulcowe: TRW,

    BOSCH

    , BREMBO, TEXTAR

    Cayenne II

    Klocki hamulcowe do Porsche Warszawa

  • Porsche Cayenne trzecia generacja... +

    Porsche Cayenne III zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 2002 roku.

    Trzecia generacja Cayenne miała swój debiut pod koniec sierpnia 2017 roku. Cayenne III, wygląda prawie identycznie jak wersja II, w całości jest to nowy model opracowany na nowej platformie koncernu Volkswagena. Samochód jest szerszy i dłuższy. Tylna część nadwozia posiada większy bagażnik, a rzucającym się w oczy elementem są tylne lampy zintegrowane paskiem z nazwą marki w stylu innych nowych modeli Porsche.

    Samochód charakeryzuje się w środku dużym dotykowym ekranem, który daje możliwość sterowania systemem multimedialno-rozrywkowym. Nowe Cayenne można kupić w opcji benzynowej,wysokoprężnej i hybrydowej. Ten model to najbardziej zaawansowany technicznie flagowego modelu SUV-a Porsche.

    Światowa premiera Cayenne miała miejsce we wrześniu 2017 roku na Salonie Samochodowym we Frankfurcie, a sprzedaż w Polsce rozpoczęła się jesienią tego samego roku.

    Cayenne Coupe

    Po raz pierwszy można kupić Cayenne w dwóch wersjach nadwozia. Wychodząc na przeciw konkurencyjnego BMW i Mercedesa, Porsche zaprojektowało na bazie Cayenne wersję z agresywnie ściętym i niżej poprowadzonym dachem pod nazwą Cayenne Coupe. Oficjalna prezentacja samochodu miała miejsce w drugiej połowie marca 2019 roku, a sprzedaż ruszyła latem tego samego roku.

    Montujemy klocki hamulcowe: TRW,

    BOSCH

    , BREMBO, TEXTAR

    Porsche Cayenne III

    Wymiana klocków hamulcowych Porsche Warszawa

  • Porsche Macan pierwsza generacja... +

    Nazwę Macan zaczerpnięto z języka indonezyjskiego. Oznacza ona tygrysa. Pojazd po raz pierwszy został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles 20 listopada 2013 roku. Jest to drugie auto typu SUV marki Porsche. Od modelu Cayenne jest węższe i krótsze. Pojazd konstrukcyjnie bazuje na płycie podłogowej modelu Audi Q5[4]. Stylistycznie pojazd jest mniejszym bratem modelu Cayenne. Pojazd otrzymał wyraziste linie, mocniej opadający dach, ale nadal widać po nim masywność i ociężałość sylwetki. Zarówno w roku 2015 (pierwszym pełnym roku obecności tego modelu na rynku) jak i w 2016 Macan był najchętniej wybieranym w Polsce nowym modelem Porsche.

    W lipcu 2018 roku Porsche zaprezentowało Macana po gruntownej modernizacji. Samochód zyskał przemodelowane reflektory i inny przedni zderzak, a największe zmiany zaszły z tyłu oraz w środku. Tylne lampy, podobnie do innych samochodów marki, zostały połączone pasem z napisem 'Porsche'. W kokpicie pojawiły się z kolei inaczej ulokowane nawiewy oraz większy, dotykowy ekran do sterowania systemem multimedialnym.

    Wyposażenie

    Pojazd jako pierwszy w swojej klasie wyposażony został w system audio firmy Burmester.

    Standardowo samochód wyposażono jest:

    - Napęd AWD będący częścią systemu Porsche Traction Management (PTM)

    - Tryb off-road włączany jest przyciskiem na kokpicie środkowym działającym do prędkości 80 km/h

    - Sportowa kierownica z łopatkami do zmiany biegów

    - 18-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich

    - Automatyczna klapa bagażnika

    - Układ kontroli ciśnienia w oponach

    - System stabilizacji toru jazdy z ABS, ASR, ABD, MSD

    - Układ stabilizacji przyczepy

    - Auto Hold

    - Porsche Hill Control

    - Wskaźniki zużycia kloców hamulcowych

    - Elektryczny hamulec postojowy

    - System przeciwblokujący ABS

    - Funkcja automatycznego hamowania po kolizji

    - Elektryczne sterowanie szyb z funkcją komfortowego zamykania

    - Elektryczne sterowanie lusterek z funkcją podgrzewania i składania

    - Ochrona przed zakleszczeniem

    - Funkcja impulsowego otwierania/zamykania

    - Elektrycznie regulowany fotel kierowcy z 8-zakresową regulacją wysokości siedzenia kąta pochylenia siedzenia i oparcia oraz ustawienia wzdłużnego

    - Siedzenie przednie pasażera z 6-zakresową regulacją ręczną

    - Podgrzewane przednie fotele

    - Centralny zamek z pilotem

    - Asystenta parkowania

    - Porsche Communication Management (PCM) z modułem nawigacji działającym w oparciu o dysk twardy z mapą nawigacji 3D

    - 7-calowy, kolorowy wyświetlacz WVGA (Wide Video Graphics Array) TFT

    - Radio z podwójnym tunerem RDS

    - Pojedynczy napęd CD/DVD

    - Możliwość odtwarzania muzyki w formacie MP3

    - 11 głośników i zewnętrzny wzmacniacz o łącznej mocy 235 W

    - Halogenowe reflektory z automatyczną statyczną regulacją zasięgu reflektorów i halogenowymi światłami do jazdy dziennej

    - Światła przednie ze światłami pozycyjnymi i kierunkowskazami w technologii LED

    - Światła przeciwmgłowe

    - Asystenta świateł z automatycznym oświetleniem drogi do domu

    - Trzecie światło hamowania w technologii LED

    - Światła cofania w technologii LED z adaptacyjnymi światłami hamowania

    - System koncepcyjnego oświetlenia wnętrza: oświetlenie podręcznego schowka, podświetlenie włącznika zapłonu, oświetlenie wnętrza z przodu z oświetleniem do czytania, oświetlenie do czytania z tyłu z lewej i prawej strony, oświetlenie bagażnika

    - Układ trzystrefowej klimatyzacji z oddzielną regulacją temperatury, dla kierowcy i przedniego pasażera automatycznym sterowaniem zamkniętym obiegiem powietrza z czujnikiem jakości powietrza i osobną regulacją ilości powietrza dla kierowcy i pasażerów

    - Przycisk AC-MAX i czujnik wilgotności.

    - Opcjonalnie montowane są 19 i 20-calowe alufelgi

    - Pneumatyczne zawieszenie z systemem samopoziomowania

    - Regulacja prześwitu i Porsche Active Suspension Management (PASM)

    - Kamera cofania

    - Tempomat

    - Fotochromatyczne lusterko wewnętrzne i zewnętrzne

    - System dźwiękowy BOSE Surround Sound System z 14 głośnikami subwooferem i 9-kanałowym wzmacniaczem o łącznej mocy 545 W

    - Biksenonowe reflektory główne z Porsche Dynamic Light System (PDLS) ze statycznymi i dynamicznymi światłami kierowanymi

    - Sterowaniem światłami w zależności od prędkości

    - Światła do jazdy przy złej pogodzie

    - Układ mycia reflektorów

    - Dynamiczna regulacja zasięgu reflektorów i 4-punktowymi światłami do jazdy dziennej w technologii LED

    - Światła przeciwmgłowe w technologii LED

    - Podgrzewana tylna kanapa.

    Montujemy klocki hamulcowe: TRW,

    BOSCH

    , BREMBO, TEXTAR

    Porsche Macan

    Jakie klocki hamulcowe do Porsche?

    Wymiana klocków hamulcowych Porsche Warszawa

    >