Profesjonalna wymiana opon w Tesli Marki Warszawa

  • Tesla model X, wersja p100d baterie o mocy 100kwh zasięg 565km, dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 613 km moment obrotowy 1000nm.
  • Wymiana opon
  • Specjalne nakładki niezbędne do podnoszenia auta na podnośniku.
  • Opony o podwyższonej nosności do auta elektrycznego.

Profesjonalna wymiana opon w Tesli Marki Warszawa

Profesjonalna wymiana opon w Tesli Marki Warszawa

Profesjonalna wymiana opon w Tesli Marki Warszawa

Profesjonalna wymiana opon w Tesli Marki Warszawa

Tesla, Inc. to amerykański producent samochodów elektrycznych, stacji ładowania, paneli fotowoltaicznych i akumulatorów z siedzibą w Austin. Działa od 2003 roku.

Początki - W latach 2003-2008 Tesla pracowała nad produkcją swojego pierwszego samochodu o nazwie Roadster we współpracy z Lotus Cars. Auto miało podobne wzornictwo do Lotusa Elise i Europay. Pojazd wszedł do produkcji w 2008 roku, a rok później zaprezentowano prototyp 7-osobowego liftbacka segmentu E o zasięgu 300 mil na jednym ładowaniu oraz sportowych osiągach.

Produkcja pierwszego seryjnego samochodu Tesli, Modelu S, rozpoczęła się w czerwcu 2012 roku. Wariant z dwoma silnikami elektrycznymi, umożliwiający osiągnięcie prędkości 100 km/h w 3,2 s, wszedł do produkcji pod koniec 2014 roku. Od tamtego momentu każdy pojazd ma system anty kolizyjny oraz możliwość dokupienia systemu Autopilot.

29 września 2015 roku odbyła się prezentacja i wręczenie kluczyków do nowego Modelu X, siedmioosobowego crossovera. 31 marca 2016 roku zaprezentowano Model 3. W 2019 roku miały miejsce dwie premiery - w marcu przedstawiono średniej wielkości crossovera Model Y, a w listopadzie dużego pickupa Cybertruck.

W 2016 roku BYD Auto było liderem sprzedaży samochodów elektrycznych na świecie, z 101 183 sztukami sprzedanymi, podczas gdy Tesla sprzedała 76 243 sztuki. Przychody Tesli wyniosły jednak 6,35 mld USD, a BYD osiągnęło 3,88 mld USD. W tym samym roku firma BYD sprzedała też auta o wartości 1 miliarda USD w Chinach, największym na świecie rynku pojazdów elektrycznych. W październiku następnego roku BYD osiągnęło porozumienie z chińskim rządem w sprawie budowy fabryki w Szanghaju.

Od października 2016 r. Tesla miała około 260 galerii lub punktów sprzedaży detalicznej w USA. W czerwcu 2016 r. otwarto pierwszy "sklep w sklepie" Tesli w domu towarowym Nordstrom w The Grove w Los Angeles. W 2017 roku otwarto sklepy Tesli w Dubaju i Korei Południowej.

16 marca 2020 roku Tesla wyprodukowała swoje milionowe auto. Był to czerwony model Tesla Model Y. Firma potrzebowała dwóch lat, od osiągnięcia poziomu produkcji 300 tysięcy samochodów w 2018 roku, aby dotrzeć do miliona.

Pierwszy kwartał 2022 roku był rekordowy dla Tesli. Sprzedano 305 407 samochodów oraz dostarczono 310 048 aut. To wzrost o 69% w porównaniu do 2021 roku. Najpopularniejsze modele Tesli to Model 3/Y, których wyprodukowano 291 189 sztuk.

Oprogramowanie Tesli pozwala na jazdę autonomiczną oraz granie w gry z Atari od aktualizacji 9.0. Kierownica samochodu może być używana jako kontroler w grze Pole Position, nawet podczas postoju.

Wartość giełdowa akcji Tesli na NASDAQ debiutowała w 2010 roku po cenie 17 dolarów za akcję. W 2017 roku wartość Tesli na giełdzie przewyższała wartość General Motors i Forda. W styczniu 2018 roku cena akcji Tesli wynosiła około 346 dolarów, podczas gdy General Motors miał cenę 44,16 dolara, a Ford - 12,05 dolara. W 2020 roku cena akcji Tesli wzrosła o około 800 dolarów, osiągając rekordową wartość 895 dolarów w styczniu 2021 roku. W tym samym miesiącu wartość giełdowa Tesli sięgnęła 700 miliardów dolarów amerykańskich.

Strategia Tesli polega na emulowaniu cykli życia produktów technologicznych i skierowana jest do zamożnych nabywców. Planuje również wejść na większe rynki w niższych cenach, gdy popularność samochodów elektrycznych wzrośnie. Każdy model będzie finansowany ze sprzedaży poprzednich modeli. Roadster był tani, Model S i Model X luksusowe, a Model 3 jest tańszą alternatywą dla Modelu S. Ta strategia jest powszechna w branży technologicznej. Elon Musk twierdzi, że nowa technologia wymaga kilku wersji do optymalizacji przed wprowadzeniem na rynek masowy, a w przypadku Tesli konkurują z tradycyjnymi samochodami benzynowymi, które istnieją od 150 lat i kosztowały biliony dolarów.

Tesla ma wysoki stopień integracji pionowej w produkcji, obejmujący komponenty i infrastrukturę ładowania. Firma buduje także podzespoły dla innych producentów samochodów. Integracja pionowa jest rzadkością w branży motoryzacyjnej.

Strategia sprzedaży Tesli polega na sprzedaży pojazdów w salonach firmowych i online, zamiast przez dealerów. Technologiczna strategia Tesli skupia się na elektrycznej technologii napędowej i wykorzystaniu podejść z branży technologicznej, jak aktualizacje oprogramowania online. Tesla udostępnia swoje patenty każdemu, kto będzie ich używał w dobrej wierze, ale umowy licencyjne zabraniają składania pozwów przeciwko Tesli lub bezpośredniego kopiowania wzorów. Tesla nadal kontroluje swoje znaki handlowe i tajemnice handlowe, aby zapobiec bezpośredniemu kopiowaniu jej technologii.

Wiceprezes ds. zasobów ludzkich, Arnnon Geshuri, obiecał przenieść produkcję „z powrotem do Kalifornii”. W 2015 roku firma zanotowała gwałtowny wzrost zatrudnienia, o czym Geshuri mówił, twierdząc, że otrzymali aż 1,5 miliona aplikacji z całego świata. Geshuri podkreśla znaczenie zatrudniania weteranów, mówiąc, że są oni doskonałym źródłem talentów dla Tesli i że firma chce ich zatrudniać. Do 31 stycznia 2016 roku przedsiębiorstwo działało pod nazwą Tesla Motors.

Został przetestowany w 2021 przez osoby związane z „Whole Mars Catalog”. Samochód Tesli przejechał niemal samodzielnie 600 km z San Francisco do Los Angeles. Nie było potrzeby interwencji człowieka.

Podczas konferencji o sztucznej inteligencji Elon Musk ogłosił, że Tesla planuje stworzenie robota o nazwie Tesla Bot. Będzie to humanoid o średnim wzroście, przypominający człowieka.

Kolory robota to biało-czarna kombinacja ciała, zgodna z kolorystyką SpaceX. Wysokość to 172,72 cm, masa około 56,7 kg. Może przenosić przedmioty o masie około 20,41 kg i podnosić ciężar około 68,04 kg. Maksymalne obciążenie na końcu wyciągniętej ręki to około 4,54 kg. Maksymalna prędkość to około 8 km/h.

Całość wykonana z lekkich materiałów. Dane przetwarzane przez komputer FSD w korpusie. Ten sam komputer stosowany w Teslach z autopilotem. Poruszanie się i wykonywanie poleceń oparte na sieci neuronowej, planowaniu Dojo i innych metodach przy projektowaniu i używaniu pilota Tesli.